Apple-Watch-cover

Cum modific, pe Apple Watch, numărul de calorii pe care doresc să le ard zilnic?

#Sfaturi
2016. 07. 20.

Încă de la lansarea sa oficială pe piață acum mai bine de un an, Apple Watch a fost promovat ca un dispozitiv axat în principal pe partea de fitness și sport. Echipat cu senzori de ultimă generație pentru înregistrarea pulsului, ceasul Apple permite setarea unor obiective în ce privește arderea zilnică de calorii.

Acest obiectiv este bazat pe doua componente:

  • Prima, și anume detaliile despre propria persoană precum sexul, vârsta, înălțimea și greutatea, pot fi setate din secțiunea “Health” a aplicației Watch de pe iPhone.
image1
  • A doua componentă, respectiv setarea obiectivului de calorii consumate pe zi, are un mod mai puțin intuitiv în care poate fi schimbată. Pentru a putea schimba numărul de calorii fixat ca obiectiv, apăsați coroana digitală a ceasului pentru a intra în selectorul de aplicații, de unde accesați aplicația Activity. Odată ce este afișat inelul cu parametrii înregistrați de-a lungul zilei, apăsați mai tare pe display pentru a efectua un “force touch”, și selectați dintre cele două opțiuni pe cea din partea de jos, respectiv “change move goal”.

01
Foto 2
Foto 3

Tot ce mai rămâne de făcut este să folosiți coroana digitală pentru a selecta nivelul dorit, după care apăsați butonul “update” pentru a înregistra opțiunea. De aici încolo nu ține decât de fiecare dintre noi să facem mișcarea fizică necesară pentru a arde numărul de calorii pe care ni l-am propus.